Wednesday 27 February 2013

Ayam Ohh Ayam

Hi blogger :) kihkih. Kan semalam aku cakap aku ada buat eksperimen kan? so baru tadi kitaorang satu kelas buat. Peh pagi tadi aku tolanglah cikgu aku angkat apa-apa yg patut. Kebanyakkan kawan aku bawak makan utk support sikitlah tp aku tak bawak pape pun kahkah. Pagi tu aku dgn kwn aku haa Ipin dgn Dhiah pergi kantin nak order mee goreng yg okaylah kalau cikai punya takda pape pun -.-so kitaorg order utk 20 org. Then kitaorang satu kelas justt belajar sebelum rehat je selepas rehat kitaorg tak belajar pape pun sampai balik! pehh bestt gilee kahkah. Haa kitaorg kena bahagi 6 group sbb ada 6 ayam. Group aku haa Imran Hz, Imran Esham, Ipin, Nik dgn aku. Kitaorg memang sama-samalah setiap masa. Peh geli jugak aku nak pegang ayam tu dgn bau dia mcm tu hmm so aku beranikann diri aku peganglah ayam tu heee geli boleh! tp lama-lama best jugak kahkah. Nasib baik ada Nik salah satunya perempuan dalam group aku, haa dialah byk potong ayam tu utk dapatkan organ dalaman ayam. Susah jugak nak jumpa organ dalaman tu hmm. Dah susah payah dapat organ dalaman tu then cikgu terangkan sikit-sikit pasal organ tu then cikgu suruh buang dan kitaorg kena masak ayam tu! ;D . Haa aku ada tolong jugak potong ayam tu haa mcm best jugak. Dah siap potong tu semua, ayam tu kena perem haa nak buat ayam masak kunyit kot haha. Tp nasib baik kelas aku ramai perempuan dan semuanya boleh diharap, diaorglah yg tolong masak tu semua haa lelaki? kahkah, ada yg tolong haa ada jugak yg tolong habiskan makanan :p sbb lambat sgt ayam tu siap masak, lapar oii!! ada satu group ni haa group muaz diaorg buat pizza, peh sedap gila beb pizza dia! aku makan macam nak makan lagi seriously sedap ;3 aku pun nak cuba buat mcm tu jugak. Dah berjam-jam tunggu ayam tu masak, aku dgn kawan aku pergilah kantin haa nak amik mee goreng yg dah order pagi tadi. Masa dkt kantin haa kitaorg mintaklah mee tu tp korang tau tak dia masak bape?! 4 bungkus je!! -.- org cakap masak utk 20 org tp dia masak4 bungkus je -.- ishh apa punya makcik kantin lah terpaksalah tunggu sampai siap tp nasib baik cepat siap :) tah mcm manalah dia cepat buat hmm. Then ayam tu dah masak apa lagi masing-masing dah lapar haa ratahlah ayam tu hmm sedap oii ayam tuu! :) seriously memang sedap! aku makan sampai 2 ketul tuu pun dah full dah sbb sebelum tu aku dah curi-curi makan benda lain tu yg dah kenyang ;p ishh aku ni kahkah. Tp ni memang kenangan yg bestlah sbb tahun akhir sekolah :/ tsk tsk. Btw tadi memang aku enjoylah! ;p dapat makan ayam free haa dapat eratkan hubungan dgn classmate aku hehe. Okay habis pasal jamuan tu. Tadi koko Kelab Komputer aktiviti dia haa jawab crossword puzzle peh susah oii, dahlah byk -.- last-last cikgu bg jawapan dia sbb nak balik awak :3 hehe. Masa masa balik tu haa aku jumpa dia dekat kantin :3 dah lama jugaklah aku tak dapat berbual dgn dia lama-lama sbb dia busy :( haa pg tu aku ada bg dia 100 Plus dgn coklet hee aku kan dh janji dgn dia mestilah aku kena tepati :3 gambira jugaklah aku dapat tgk dia senyum :3 hmm eh klah aku nak kena buat hw! see you Assalammualaikum :)

p/s: hee best jugak dapat masa jamuan td btw thanks korang! korang memang terbaiklah! :) haa awak hehe nanti awk makan coklet tu eh? hehe btw kita dah fikir dah nak claim apa :3 tak sabar tunggu awak balik minggu ni ;p

No comments:

Post a Comment