Saturday 23 February 2013

Belanja

Hi blogger :) okay cakap pasal semalam! yag konsert tu. Peh suara Hafiz Hamidun merdu sangat-sangat :D sampai naik bulu roma aku ni kahkah. Seriously memang sedap! Live pulak tu aku tgk haa memang best. Memang terapi diri betullah haa nak betulkan diri aku yang tak betul ni. Kalau ada lagi haa aku nak pergilah. Okay tutup cerita pasal semalam haa esok ada larian!!!!!! arghhh tidakk!!!!!!! lol. Aku memang tak boleh menang punyalah sbb takda stamina :( kalau ada dah lama aku pecut dari awal sampailah sampai garisan penamat :p *muka beriya* sebut pasal larian ni haa Rabun aku tu pernah menang tahun lepas dapat Top 5 pulak tu :3 aku apa je yang dapat. Okay disebabkan tahun lepas dia menang haa aku dah janji dgn dia kalau dapat top 10 aku belanja! tp janji ni aku buat sendiri tanpa persetujuan dia pun sbb haritu nak cakap pasal ni hmmmmm dia busy kot :/ haa takpa kalau dapat Top 10 aku benja dia. Hadiah dapat dari Top 20 aku rasa dia boleh dapat kot :3 kalau dia dapat akuu dapat tgk dia naik atas pentas sambil tepuk tangan then kalau ada masa  haa belanja dia. Aku byk membebel pun tak boleh jugak haa aku nak tgk esok :D kalau dia menang dapatlah aku belanja dia hehe. Bagi dia makan byk-byk sampai dia dah tak larat nak berlari lagi :p kahkah. Klah nanti aku updated lagi. Assalammualaikum :)

p/s: Good Luck awak! nanti lari betul-betul sampai dapat Top10. Haa good luck jugak kepada semua budak sekolah aku. Fighting!!!!

No comments:

Post a Comment