Thursday 28 February 2013

Hari Yang Malang

Hi blogger :( hmm harini hari yang malang bagi aku. Dahlah dekat sekolah tadi aku takda mood dgn penatnya lagi dgn ngantuknya lagi arghhh malaslah aku nak fikir -.- tadi aku rasa best gile sbb harini takda kelas tambahan haa aku dah plan awal-awal dah balik nanti buat apa ;p last-last semua plan akuu hancur :/ maybe ni sbb peraturan baru sekolah aku kot. Kalau dulu masa amali solat kalau dah masuk waktu or semua dah sampai terus solat tp sekarang kena tunggu semua org ada then ketua kelas kena tick mana sorang-sorang sapa yg ada sapa yg takda. Nak buat tu dah makan masa dah sampai waktu dah balik pun belum start solat lagi hmm. Dah habis solat then terus balik aishh ingatkan nak temankan jiran aku balik sbb ni last dia outsider lepas ni dia dah jadi insider. Ingatkan dia tunggu rupanya dia dah balik hmm nasib baik ada Ipin :) masa nak tunggu bas tu lama sgt! 40 minit gitu hmm then dah sampai larkin bas iskandar dah terlepas pulak -.- hmm aku tunggulah bas tu dari pukul 3.30 sampai pukul 4.30 -.- dah macamm apa tahh aku duduk dkt situ. Then haa aku nak naik teksilah! bila aku tanya berapa nak bayar haa dia boleh charge 15 ringgit!!! mahalnyaaa ;( setahu akulah dari larkin ske rumah aku tak sampai 15 ringgit. Aku dahlah tak cukup duit haa aku cakaplah dekat dia nanti dah sampai depan rumah aku bayar tp dia taknak haa tolak rezeki betul -.- then dia membebel apa tah aku malas nak dgr then terus tutup pintu terus gerak haa cari bas lain. Aku dahlah takda mood dia boleh membebel pulak hmm. Haa aku naiklah bas ke bandar haa aku tau kalau naik bas tu memang lambat sekurangnya 1 jam gitu so, aku naiklah daripada aku duduk dekat situ sorang-sorang macam apa je. Aku nak call ayah aku tp ayah aku ada kursus dekat hotel takut menyusahkan pulak haa malaslah aku nak call. Masa otw tengah menapak pergi rumah aku haa hujan pulak hasib baik tak lebat. Habis baik jugak aku bawak payung tp payung aku tu macam apa je kahkah macan nak tertanggal kalau kena tiup angin macam nak terbang tu pun ada ;p kahkah apalah kau ni payung. Haa aku sampai rumah pukul 5.40 gitu alhamdulillah :D nasib baik sampai rumah.  Habis semua plan aku hancur -.- tp nasib baik mak aku belikan KFC :) peh lega seh kahkah. Haa ada buah haneydew jugak!! sedap meh :) sebut pasal honeydew hmm teringat dekat dia :(  hmmm nanti dia balik yeay!! klah aku nak chaww dulu. Assalammualaikum :)

p/s: tak sabarnya tunggu awak bali :3 btw sorry tau sbb jiran kita tu awak tersentap :/ sorry sgt-sgt maybe dia tak perasan kot :( arghhhhhhhh soryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :'(

No comments:

Post a Comment