Tuesday 26 February 2013

JAMUAN

Hi blogger :) wahh harini kelas tambahan kimia dibatalkan pehh best gila!!! kalau tak 2 jam aku belajar kimia. Tp aku kesian dengan Dia ;( sbb dia suruh aku tunggu dia dekat kantin masa balik kelas tambahan. Hmm tp aku takda member nak stay, kawan aku semua nak balik hmm tp at least aku dh bgtau dia dah. Td bila aku baca buku 'kita' haa aku kan nak belanja dia tp dia mintak air 100 Plus warna kuning? hmm aku pun fikir perisa apa kalau 100 Plus warna kuning. Aku nak dapat kepastian aku tanyalah member-member aku semua tp diaorg sekejap cakap ada sekejap cakap takda -.- isshh mana satu aku nak percaya niiiiii. So masa balik tu aku tanyalah dia, rupanya dia nak 100 Plus warna hijau haa Lemon. Warna perisa tu keliru sikit hmm hijau hijau kuning gitu. Haa masa balik sekolah aku terus beli apa yg dia nak tu tp aku belikan dia ceklet sekali ;3 bior dia tak larat nak lari lagi hehe. Okay! hmm esok aku ada buat eksperimen nak bedah ayam :)  haha. Haa tu eksperimen sp haa sbb buat eksperimen tu nak tgk organ dalamann ayam tu sebenarnya. Kalau dh selesai bedah tu semua so ayam tu takkan buang pulak so kitaorg kena masak haritu jugak! aku dahlah tak reti nak masak -.- tgk org masaklah lagi best haha. Then ada jamuan ringkas haha. Memang esok semua kunci perutlah sbb nak melantak nanti hehe. Harinikan hmmmmmmm tak perlu tau kot. Klah aku nak chaww dulu nanti ada masa aku updated. Assalammualaikum :3

p/s: haa awak makanlah ceklet tu puas-puas kay hee nanti awk gemuk susah pulak kita ;3 hehe. Kesian pulak nanti awak lapar dekat asrama :( sbb tu kita beli :D Arghhhhh taksabarnya nak jamuannn hehe

No comments:

Post a Comment