Saturday 2 March 2013

Sangkar

Hi blogger :) haa semalam aku malas nak updated kahkah. Btw semalam aku dgn keluarga aku pergi Sangkar Kristal sbb ada Majlis Maulidur Rasul. Haa utk budak-budak tadika punya, mak aku kerja dkt tadika. Haa aku pergi sanadalam pukul 7 pagi gitu. Comel jugak budak tadika mak aku ni :) kahkah. Lama jugakklah nak tunggu semuanya sampai. Nasib baik budak tadika mak aku semua datang awal wahhh disiplin betul diaorang :D then berarak hmm pukul berapa tah masatu tu matahari dah naik dah tapi takpa ada vitamin. Dah berarak tu semua then pergilah sarapan, masa tu aku belum sarapan lagi, lapar oii -.- nasib baik karipap dia besar sgt memang besarlah! :p puas aku makan. Dah habistu semua aku masuklah dkt dalam Sangkar Kristal tu haa nasib baik sejuk~ :) lega sgt. Lama jugaklah aku tunggu manalah penceramah ni nak datang. Btw penceramah tu best gila, tak kering gusi aku ketawa :) sampai ada org dekat sebelah aku dia ketawa sampai dia tepuk peha aku, mak aii oii kau tepuk -.- semua org dekat dalam Sangkar Kristal hmm ketawa je memanjang. Atuk dgn nenek pun ketawa sekalii kahkaha comel je :) . Dah habis semua tu ada jamuan sikit then bali rumah! pehh dapat aku rehat kejap sambil tu onl haa nak IM dgn dia :3 tapi petang tu kejap je dapat IM hmm malam je dapat IM lama-lama :) kalau dia guna fon kan senang :/ btw aku dah tau silap aku dah dekat dia :( yelah aku mengaku memang aku yg salah :/// tp aku takda niat nak control dia :( aku just nak tau je.Aku takut dia marah aku tp dia taknak bgtau dekat aku :( sejak aku marah dia aku dah menyesal dah n aku taknak ulang lagiiiiiii. Aku tak boleh tido sbb aku fikir pasal benda niiiii hmm fikir salah aku dekat dia  :'( hmm klah Assalammualaikum :(

p/s: awak kita tau kita salah :( kita mintak maaf :/ kita takda niat pun nak control awak :(((((((( hmmm aaaaaaaawwwwwwwwwwaaaaaaaakkkkkkkkk. Hmm awakk kalau awk baca ni TC tau haa awk nak balik hostelkan harini nanti jumpa esok eh :*

No comments:

Post a Comment