Monday 25 February 2013

TAHNIAH

Hi blogger :) akhirnyaaaaaaaaaaa larian dah tamat!! yeayyyyy. Inilah larian yg terakhir buat aku haa tahun depan dah takda lagi dah :(  tp ada lagi satu penyiksaan haa latihan olahraga -.- alaaa takpalah bukan penat sangat pun. Actually aku memang takda bakat dalam olahraga ni hmmm kalau takat lari tuu jelah yg boleh :D kalau lompat jauh, lompat tinggi dgn lomtar peluru tu hmm kirim salam jelah kahkah memang aku tak reti. Btw td masa lari pehh penat oiii, semua benda sakit termasuklah aku punya Tibia :/ btw korang tau tak Tibia tu apa? ;) hehe. Tibia tu sejenis tulang konkrit haa susah nak patahkan lol. Okay tipu! Tibia tu tulang kering yg korang selalu cakap tuu haa ni pun aku baru tau sbb tadi aku belajar bio :) best jugaklah topik ni tp terlalu banyak perkataan yg pelik-pelik kahkah. Okay tutup cerita pasal Tibia haa tadi masa lari aku memang saing dgn dedua Imran haa kita satu geng tp Camel tu beriya nak lari laju-laju, last-last dia ketinggalan nun jauh di sana kahkah. Kesian dia tulah degil sangat kahkah. Actually aku dah berapa minit berlari aku ketinggalan jugak dedua Imran tu dah jauh sgt-sgt haa nasib baiklah aku jumpa kawan aku haa kesian pulak aku tengok dia dah tak larat nak lari :/ so aku temankan dialahh. Haa dah lama sgt aku berjalan, aku dah gian nak lari so aku cakaplah dkt member aku tu haa nama dia Din yg aku nak lari so aku larilah. Lari punya lari last-last aku ternampak dedua Imran tu pehh lega gila masa tu dapat jumpa diaorang :p mcm beriya je aku cerita ni kahkah. Okay ni memang real story kay kahkah. So aku larilah dgn diaorg sampai tamat tp tak menang pape pun hmm yg penting dapat enjoy sikit sbb ni tahun terakhir ada larian haa dkt sekolah pulak tu :( tsk tsk tsk. Hmm sedihnya nak tinggalkan zaman sekolah hmmm. Okay dah takyah touching haa skrang kita chill je kay haha. Okay bila aku dah sampai sekolah dgn berpuluhnya satu hal haa dgn baunya hmm harum semerbak kasturi memang wangi sgtlah! lol. Bila aku nak naik kelas aku ternampak Dia!!!!! :3 for third time aku nampak dia tak guna spect hehe. Aku cubalah tegur dia tp dia hmmm macam takda mood je lagipun kawan dia cakap takyah kacau so aku akur then terus naik kelas. Peh lepak habis beb lenguh sana sini. Then ada penyampaian hadiah then then then korang nak tau tak *buka beriya* taknak tau sudah haa yg penting aku nak bgtau. Haa Dia dapat nombor 4 utk larian!!!!! :3 peh dahsyatlah betul Dia ni hehe aku ni apa je. Lepas dah selesai semuanya aku ternampak dia then aku cakaplah dkt dia "Tahniah:" :3 hehe. Haa aku suka bila dia senyum peh lega hati aku ni hehe. So aku dh janji dgn dia kalau dpt Top10 aku belanja dia haa from now aku kena simpan duit sikit-sikit takut tak cukup bajet pulak kahkah. Aku nak bg Dia makan byk-byk :3 hehe. Klah dah hujan lebat dgn guruh ni better aku chaww dulu. Assalammualaikum :)


p/s: Tahniah awakkkkk!!! :* kita tau awak boleh buat punyalah hehe. Nanti ada masa kita belanja awak kayy. Btw tahiah jugak kepada semua pemenang-pemenang tadi :)

No comments:

Post a Comment