Friday 22 February 2013

What Should I Do?!

Hi blogger aku skrang ni takda mood ;/ dari pagi tadi dkt sekolah sampailah sekarang. Hmm mcm mana nak cakap ek? hmm aku tak tau apa salah aku dkt dia. Aku binggung dgn stress fikir pasal bendaa ni dari tadi :( tak taulah kenapa bila aku nak cakap something mesti dia macam nak mengelak, mungkin dia busy kot sbb tulah mcm tu hmm sokaylah maybe tu memang salah aku kot sbb tulah jadi macam tu. Haa dia dah tarik diri dari kawad kaki so lepasni senanglah aku nak berbual dgn dia lama-lama :) kalau sebelum ni susah sbb dia ada kawad. Haa bolehlah stayback sama-sama, aku nak ajarkan dia! :3 hehe.Dia skrang duduk hostel so susah nak cantact lama-lama. Kitaorg dah buat satu perjanjian kalau aku dapat 8A utk first exam dia akan belanja haa aku nak jamlah! dia pulak kalau dia dapat 5A aku belanja dia jam! :) hehe. Tapi hmm maybe aku patut ubah diri aku supaya aku lebih banyak cakap utk elakkan dia bosan bila dgn aku. I think so.........

p/s: awak baliklah cepatt lama kita nak tunggu :'(

No comments:

Post a Comment